به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی بعد از ظهر شنبه پس از تساوی بدون گل در برابر شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقدم شهرداری آستارا توانست با موفقیت یک امتیاز از ما کسب کند.وی افزود: یازی ا...

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی بعد از ظهر شنبه پس از تساوی بدون گل در برابر شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقدم شهرداری آستارا توانست با موفقیت یک امتیاز از ما کسب کند.

وی افزود: یازی امروز کاملاً یکطرفه بود و موقعیت‌های بیشماری داشتیم اما تیم آستارا خوب دفاع کرد و این سبک از بازی تیمی که کادر فنی جدید دارد و در برابر ما که در صدر جدول هستیم معقولانه بود.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر افزود: از تلاش بازیکنانم رضایت داشتم اما معتقدم در ضربات آخر بی دقت بودیم و باید از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: دروازه بان حریف زیاد بر روی زمین خوابید و در نهایت باعث شد فرم بازی از شکلی که سرعت داشته باشد خارج شود.

دقیقی عنوان کرد: داور نیز قضاوت فوق‌العاده ای داشت اما روی وقت اضافه و جلوگیری از تلف شدن وقت بازی می‌توانست مدیریت بهتری داشته باشد.

وی با گلایه از صداوسیما با بیان اینکه تلویزیون بازی‌های لیگ یک را به خوبی پوشش نمی‌دهد، تاکید کرد: اگر فوتبال شمس آذر در سطح ملی پخش شود همه خواهند دید که یک نوع از فوتبال روز دنیا بر مبنای سرعتی و ترکیبی را ارائه می‌دهیم.

سرمربی شمس آذر در پایان یادآور شد: با توجه به سبک بازی ما و فشاری که بر روی حریف وارد می‌کنیم طبیعتاً تیم‌ها در برابر ما دنبال تلف کردن وقت بازی هستند.

Adblock test (Why?)