- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، شب گذشته (شنبه) پس از آنکه سوت پایان بازی تیم‌های میلان و اسپتزیا به صدا درآمد و شکست 2 بر صفر روسونری مقابل تیم هجدهم جدول قطعی شد، بازیکنان این تیم به ج...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، شب گذشته (شنبه) پس از آنکه سوت پایان بازی تیم‌های میلان و اسپتزیا به صدا درآمد و شکست 2 بر صفر روسونری مقابل تیم هجدهم جدول قطعی شد، بازیکنان این تیم به جای رفتن به رختکن، به سمت سکوهای تیم میهمان که هواداران‌شان در آنجا مستقر بودند رفته و به صحبت‌های اولتراهای عصبانی‌شان گوش کردند.

استفانو پیولی سرمربی میلانی‌ها ادعا کرد که محتوای صحبت هواداران با او و مردانش چیزی جز قوت قلب و درخواست از آنها برای ارائه بهترین بازی‌‌شان در هفته آتی نبوده است اما اکنون خبرگزاری رسمی ایتالیا، آنسا مدعی شده است که این این گفتمان چندان دوستانه هم نبوده و به همین دلیل زیر ذره‌بین بازرسان دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار گرفته است.

پیولی: باخت به اینتر روی ذهنیت بازیکنان میلان تأثیر گذاشته است

طبق قوانین مندرج در اساسنامه فدراسیون فوتبال ایتالیا، تهدید شدن بازیکنان از سوی هواداران در زمین بازی مصداق تخلف است و این گمان وجود دارد که محتوای مکالمات اولتراهای میلان و بازیکنان این تیم هم با تهدیدهایی همراه بوده باشد، البته این ماجرا پایان ناگواری نداشت و بازیکنان و سرمربی روسونری پس از گپی طولانی با هواداران ناراضی به سمت تونل رختکن رفتند و از سوی هواداران هم مورد تشویق قرار گرفتند.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که در میان هواداران تیم فوتبال میلان تنها یک نفر با بازیکنان روسونری صحبت کرده و آنها و مربی‌شان تنها شنونده بوده‌اند.

انتهای پیام/

منبع : منبع