- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری تاج من از روسیه، دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 17 امروز (شنبه - 18:30 به وقت تهران)  در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ آغاز می‌شود که...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری تاج من از روسیه، دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 17 امروز (شنبه - 18:30 به وقت تهران)  در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ آغاز می‌شود که قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری از ایران است.

* فغانی و تیم داوری‌اش پیش از آغاز بازی با لباس‌های قرمز رنگ وارد زمین شده و به گرم کردن پرداختند در حالی که بازیکنان دو تیم نیز تمرینات خود را انجام می‌دادند.

* حضور تیم داوری دیدار نیمه نهایی از ایران مورد توجه هواداران روسیه‌ای بود که آنها در مواجهه با خبرنگار تسنیم برای فغانی که داور ایرانی مسابقه است، آرزوی موفقیت کردند.

* ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ برای ایرانی‌ها ورزشگاه خاطره انگیز جام جهانی است که تیم ملی در این ورزشگاه موفق به پیروزی مقابل مراکش شد.

* پیش از آغاز بازی 10 گل زیبای جام از روی اسکوربورد به نمایش در آمد که گل شماره هفت این مسابقه گل کوارشما بیرانوند در بازی ایران - پرتغال بود.

* تماشاگران بلژیکی مسابقه بسیار پرهیجان ظاهر شده‌اند و هر صحنه‌ای از لحظه ورود بازیکنان این تیم از روی اسکوربورد به نمایش در می‌آمد، فریاد می‌کشیدند.

* روی سکوها صندلی‌های خالی زیادی به چشم می‌خورد که البته تعداد زیادی از تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند.

انتهای پیام/ 

منبع : منبع