به گزارش پایگاه خبری تاج من، کریستوف گالتیه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 7 بر 2 میهنانش مکابی رژیم صهیونیستی را در هم بکوبد و صعو...

به گزارش پایگاه خبری تاج من، کریستوف گالتیه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 7 بر 2 میهنانش مکابی رژیم صهیونیستی را در هم بکوبد و صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرد، پس از این بازی گفت: تیم فوتبال فوق‌العاده‌ای را در یک بازی تعیین‌کننده از نظر راهیابی به دور بعدی به نمایش گذاشت.

وی افزود: مجدداً تاکید می‌کنم که صعودمان به دور بعد قطعی شد، اما باید در بازی پایانی‌مان مقابل یوونتوس در تورین برای کسب جایگاه نخست گروه تلاش کنیم. هم من و هم بازیکنانم واقعاً از بازی لذت بردیم و فکر می‌کنم همه آنهایی که از پای تلویزیون این بازی را تماشا کردند و هوادارانی که در ورزشگاه پارک‌دوپرنس بودند، واقعاً از دیدن این بازی لذت بردند.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر با 11 امتیاز صدرنشین گروه H لیگ قهرمانان است و با بنفیکای 11 امتیازی برای کسب عنوان صدرنشینی این گروه در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت خواهد کرد.

منبع : منبع