استقلال در داخل زمین تمرکز کافی را دارد و به نتایج خوب و روحیه‌بخش رسیده است، اما بیرون زمین آبی‌ها حاشیه‌ها دارند آن هم به صورت عجیب از سوی سرمربی خود یعنی جواد نکونام که گلایه‌ها و مصاحبه‌های حاشیه‌...

استقلال در داخل زمین تمرکز کافی را دارد و به نتایج خوب و روحیه‌بخش رسیده است، اما بیرون زمین آبی‌ها حاشیه‌ها دارند آن هم به صورت عجیب از سوی سرمربی خود یعنی جواد نکونام که گلایه‌ها و مصاحبه‌های حاشیه‌ای انجام می‌دهد و دست‌بردار شرایط این روزهای استقلال نیست، این سرمربی بازهم بعد از برد استقلال مقابل استقلال خوزستان هم مصاحبه جنجالی کرد؛ صحبت‌هایی که تا امروز دردی را دعوا نکرده و نخواهد کرد.

نکونام قبل و بعد از هر بازی از مدیریت و نبود بازیکن در تیم انتقاد می‌کند و توپ و مشکلات را به زمین مدیریت روانه می‌کند. باید خدمت این سرمربی عرض کنیم که دیگر سوپرمارکت محله‌ها هم از شرایط بد استقلال خبر دارند و دیگر نیازی نیست هربار آن را رسانه‌ای کنید و سوژه به دست رسانه‌ها بدهید. حالا که یک‌سری خبرنگار دست از سر استقلال برداشته‌اند، شما آن‌ها را باخبر می‌کنید و بهانه دست آن‌ها می‌دهید؟

بله، استقلال اوضاع خوبی ندارد این را هواداران می‌دانند و به خوبی درک می‌کنند اما نکونام باید فقط به مسائل فنی و تاکتیک تیمی فکر کند نه موضوعات مدیریتی!

تا به الان استقلال در امر نتیجه‌گیری نمره عالی را گرفته و بازیکنان با وجود این همه مشکل با دل و جان فوتبال بازی کردند و تاکتیک‌ها را در زمین پیاده کرده‌اند که این جای تحسین دارد و نکونام و تیم باید همین روند را ادامه دهند تا به پایانی خوش دست پیدا کنند.

علی صفایی‌راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع : منبع