دراین دیدار ملوان صاحب یک پنالتی شد که حسینی توانست به خوبی توپ را مهار کند و بعد از آن آبی پوشان بازی را دست گرفتند و حملاتی را طراحی کردند اما به ثمر ننشست. جواد نکونام در این دیدار هوشیارانه بازی...

دراین دیدار ملوان صاحب یک پنالتی شد که حسینی توانست به خوبی توپ را مهار کند و بعد از آن آبی پوشان بازی را دست گرفتند و حملاتی را طراحی کردند اما به ثمر ننشست.

جواد نکونام در این دیدار هوشیارانه بازی را جلو برد و با تعویض های خود توپ و میدان را اداره کرد و در دقیقه ۸۰ استقلال به آنچه می خواست رسید و بازی را برد و سه امتیاز را در آزادی مال خود کرد.

این نشان دهنده این است که تیم جواد نکونام با تمام مشکلات و حاشیه ها در بیرون زمین اما در داخل زمین از تمرکز کافی برخوردار است و نکونام باید همین روند را ادامه دهد و نگذارد تیم کیفیت خود را از دست بدهد.

آبی ها بردن را دوست دارند و این برای هواداران امیدوارکننده است که تیم هر طور شده نتیجه مورد نظر را کسب می کند و باید گفت هفته به هفته تیم بهتر و زهردار تر خواهد شد.

حالا دیگر سایر تیم باید از این استقلال بترسند. تیمی که با کوهی از مشکلات و حواشی، کارش را درون زمین بلد است و این را در دو هفته ابتدایی لیگ به خوبی نشان داده است.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع : منبع