پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن ملی‌پوش استقلال با پیشنهادهایی از تیمهای قطری مواجه شده‌اند.به گزارش فوتبالی، بعد از نمایش خوب روزبه چشمی مقابل ولز که با گلزنی این بازیکن همراه شد، ابوالفضل جلالی هم در...

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن ملی‌پوش استقلال با پیشنهادهایی از تیمهای قطری مواجه شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، بعد از نمایش خوب روزبه چشمی مقابل ولز که با گلزنی این بازیکن همراه شد، ابوالفضل جلالی هم در مقابل آمریکا عملکرد بسیار خوبی داشت تا جایی که این سوال مطرح شد که چرا کی‌روش فرصت بیشتری به جوانترین بازیکن تیمش نداده است.

گفته می‌شود عملکرد این دو بازیکن چشم باشگاههای قطری را گرفته و گویا پیشنهاد قطری‌ها، به دست مدیران باشگاه استقلال هم رسیده است.

چشمی، البته سابقه بازی در لیگ قطر را داشته اما جلالی که اولین فرصت را برای لژیونر شدن پیدا کرده، به زودی به همراه مدیر برنامه‌هایش جلسه‌ای با مدیران استقلال برگزار کند تا تکلیف او برای نقل و انتقالات زمستانی مشخص شود.

شاید تنها دلیلی که استقلال با جدایی یکی از این دو بازیکن موافقت کند، مشکلات مالی متعدد این باشگاه است که باعث می‌شود علی فتح‌الله‌زاده به خاطر حل بخشی از این مشکلات، رضایتنامه چشمی یا جلالی را صادر کند. این وسط، قطعا نظر ریکاردو ساپینتو هم نقش مهمی در آینده این دو بازیکن خواهد داشت و ممکن است سرمربی پرتغالی با توجه به نامشخص بودن وضعیت تیمش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، اجازه جدایی هیچکدام از این دو نفر را ندهد.

7655

منبع : منبع