- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، در ادامه بازی‌های یازدهمین هفته از بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌‌های بایرن مونیخ و دورتموند به پیروزی رسیدند.ب...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، در ادامه بازی‌های یازدهمین هفته از بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌‌های بایرن مونیخ و دورتموند به پیروزی رسیدند.

بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد. جمال موسیالا (17) و اریک ماکسیم چوپو موتینگ (38) گل‌های ششمین پیروزی فصل باواریایی‌ها را به ثمر رساندند تا این تیم با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

صعود بایرن مونیخ و دورتموند در جام حذفی آلمان

دورتموند هم در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک موفق شد میهمان خود اشتوتگارت را با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبد. جود بلینگهام دو بار (2 و 53)، نیکلاس زوله (13)، جیووانی رینا (44) و یوسوفا موکوکو (72) گل‌های این بازی را برای دورتموند به ثمر رساندند. دورتموند با کسب ششمین پیروزی‌اش 19 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

همزمان با این بازی‌ها بایرلورکوزن که مهاجم ایرانی‌اش سردار آزمون را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، در ورزشگاه بی‌آره‌نا برابر میهمانش ولفسبورگ به تساوی 2-2 بسنده کرد. موسی دیابی (17) و ژرمی فریمپونگ (75) برای لورکوزن و روبرت آندریخ (28 گل به خودی) و ماکسیمیلیان آرنولد (54- پنالتی) برای ولفسبورگ گلزنی کردند. با احتساب این نتیجه، لورکوزن با 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

در دو بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

فرایبورگ 2 - وردربرمن صفر آگزبورگ 3 - لایپزیگ 3

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 20 مونشن‌گلادباخ پذیرای اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، یونیون برلین با 23 امتیاز، بایرن مونیخ با 22 امتیاز و فرایبورگ با 21 امتیاز اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 منبع : منبع