تیم فوتبال نساجی در شرایطی امشب در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران خواهد بود که برای تکرار نتیجه دوره گذشته و صعود به فینال، امید زیادی به درخشش گلرش دارد. علیرضا حقیقی که فصل گذشته در سه مسابقه ل...

تیم فوتبال نساجی در شرایطی امشب در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران خواهد بود که برای تکرار نتیجه دوره گذشته و صعود به فینال، امید زیادی به درخشش گلرش دارد.

علیرضا حقیقی که فصل گذشته در سه مسابقه لیگ برتر و جام حذفی برابر استقلال با درخشش در ترکیب تیمش مانع از فروپاشی دروازه خود شده بود و به خصوص با نمایشی کم نظیر در جام حذفی، امیدهای استقلالی‌ها برای کسب دوگانه را ناامید کرده بود، حالا در شرایطی امشب دوباره به ورزشگاه آزادی برمی گردد که در آخرین تقابل دو تیم در لیگ هم عملکرد فوق العاده‌ای داشت و بارها جلوی حملات استقلالی‌ها را گرفت تا در نهایت یکی از توقف‌های بدهنگام استقلال در کورس قهرمانی را متوجه قائمشهر کند.

حقیقی که به جز بازی دور رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی معمولا عملکرد فوق العاده‌ای برابر استقلال به نمایش می گذارد، خوشبین است با نمایشی موفقیت آمیز، بازی برابر پرسپولیس و به طور کلی نیم فصل دوم نه‌چندان امیدوارکننده‌اش را به دست فراموشی بسپارد.

منبع : منبع