- اخبار ورزشی - علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من در خصوص برتری تیم هندبال ایران برابر شیلی در نخستین دیدار در مسابقات قهرمانی جهان 2023 در سوئد- لهستان، اظهار داشت: بازی سخ...
- اخبار ورزشی -

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من در خصوص برتری تیم هندبال ایران برابر شیلی در نخستین دیدار در مسابقات قهرمانی جهان 2023 در سوئد- لهستان، اظهار داشت: بازی سختی را داشتیم و تیم شیلی بازی خوبی را به نمایش گذاشت. این تیم در چند دوره اخیر مسابقات قهرمانی جهان حضور داشت و بازی سنگین و نزدیکی را برابر شیلی پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر در این شب مبارک و‌همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) دل مردم ایران با این بازی خوب و اتفاقات خوشایندی که در پایان بازی رخ داد، شاد شد.برای ما مهم بود که در این شب مبارک مردم را خوشحال کنیم.

وویوویچ: امروز واقعا خوشحال هستیم/ باید بهتر بازی می‌کردیم

 

وی در خصوص شانس ایران برای صعود به دور بعد گفت: مقداری کار ما برای صعود به دور بعد و جمع 24 تیم، راحت‌تر شد.در دو بازی بعد کار سختی داریم اگر اتفاق خاصی نیفتد شانس صعود داریم. بازی مونته‌نگرو و اسپانیا را در سالن مسابقه دیدیم. هر دو تیم بسیار خوب هستند . مونته نگرو در نیمه اول پا به پای اسپانیا پیش آمد و نشان دادکه تیم خوبی است. امیدوارم در ادامه نیز نمایش خوبی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: خوشحالم که هندبال جای خود را در ورزش ایران پیدا کرده است و این رشته در دو سال گذشته بارها و بارها باعث خوشحالی مردم ایران شده است. امیدوارم مسئولین هم از بازیکنان حمایت کنند. بازیکنان از جان خود مایه گذاشتند و زحمت کشیدند. امیدوارم حمایت خوبی از هندبال انجام شود و این رشته دیده شود. در سال های نه چندان دور با پشتوانه‌های خوبی که وجود دارد از هندبال ایران بیش از این خواهید شنید.

وی در پایان گفت: زمانی که محمد سیاوشی بهترین بازیکن زمین معرفی و نام ایران در سالن طنین انداز شد، حس بی نظیری بود. امیدوارم همواره نام ایران در جهان با اقتدار طنین انداز شود. 

انتهای پیام/

منبع : منبع