- اخبار بین الملل - به گزارش گروه بین‌الملل پایگاه خبری تاج من، این روزنامه به نقل از مقام‌های آمریکایی و افراد مطلع گزارش داد که اسرائیل یک حمله پهپادی مخفیانه به یک مرکز دفاعی در ایران انجام داده ا...
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل پایگاه خبری تاج من، این روزنامه به نقل از مقام‌های آمریکایی و افراد مطلع گزارش داد که اسرائیل یک حمله پهپادی مخفیانه به یک مرکز دفاعی در ایران انجام داده است.

وال‌استریت‌ژورنال همچنین مدعی شده است که واشنگتن و تل‌آویو به دنبال راه‌های جدید برای مقابله با برنامه هسته‌ای و نظامی ایران هستند.

گزارش این روزنامه آمریکایی در حالی است که برخی دیگر از رسانه‌ها مدعی شدند که این عملیات کار آمریکا و طرفی به غیر از رژیم صهیونیستی بوده است. 

شبکه سعودی الحدث در اینباره ادعا کرد که حمله شب گذشته در استان اصفهان عملیات آمریکا بوده و هدفش یک انبار موشک بالستیک ایران بوده است. 

شامگاه هشتم بهمن 1401 حوالی ساعت 23:30 یک حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

جزئیات حمله ناموفق با ریزپرنده به یکی از مراکز وزارت دفاع در اصفهان

وزارت دفاع در بیانیه‌ای درباره انفجار شب گذشته در اصفهان اعلام کرد: خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به‌فضل الهی خللی در تجهیزات و مأموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

این وزارتخانه و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت ایران اطمینان داد که اقدام برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تأثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

 

 

منبع : منبع