- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همه بازی‌ها در لیگ...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همه بازی‌ها در لیگ نزدیک به هم هستند و تیم‌ها فاصله زیادی ندارند. لیگ با توجه به در پیش بودن جام ملت‌ها، بازی‌های تیم امید و ... پرفشار و فرسایشی خواهد بود.

از باشگاه درخواست کردم جای دیگری بازی کنیم تا هواداران کنارمان باشند وی افزود: تمام تمرکز من و بازیکنانم روی این بازی است و بازی به بازی پیش می‌رویم و برای ما مهم است که بهترین عملکرد را داشته باشیم. به بازیکنانم گفته‌ام در تمام بازی‌ها باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر اتفاقی افتاد خیال‌مان راحت باشد که تمام تلاش‌مان را انجام داده‌ایم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم، هر چند جای هواداران خالی است و از این موضوع ناراحتم. از باشگاه درخواست کردم جای دیگری بازی کنیم تا هواداران کنارمان باشند. هواداران بازوی قدرت ما هستند و انگیزه می‌دهند، ولی متأسفانه نبود آنها به ضرر ما و به سود حریفان بوده است. امیدوارم زودتر شاهد حضور هواداران باشیم.

چالش سازمان لیگ با دعوت استقلالی‌ها به اردوی تیم‌های ملی و امید/ دربی در آستانه تعویق قرار گرفت

با زحماتی که کشیده شد، تورس را نیز از دست دادیم! سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آخرین وضعیت جذب بازیکن خارجی به کجا رسید، گفت: ما این موضوع از اول در زمان حجت کریمی داشتیم. با تغییر و تحولات مدیریتی با مدیر جدید صحبت کردیم. فقط  دو بازیکن خارجی وارد ایران شدند که مورد تأیید من نبودند، یکی بازیکن عراقی بود که به خاطر شرایط سقف بودجه جدا شد و دیگری مورد تأیید ما نبود. به غیر از این دو نفر، بازیکن دیگری مورد تأیید ما نبود. با روبرتو تورس به مدت یک ماه صحبت کردیم، ولی این خبر را بدهم که او به یکی از تیم‌های ایرانی پیوسته است. با زحماتی که کشیده شد، تورس را نیز از دست دادیم!

صبر می‌کنیم تا برای نیم‌فصل دوم بازیکنی باکیفیت بگیریم نکونام خاطر نشان کرد: بازیکن دیگری از مصر است که همه می‌دانند، ولی نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. خودم در آمدن بازیکن ورود نکرده‌ام و باشگاه در حال صحبت با اوست. بازیکن از آرژانتین که در اسپانیا بازی می‌کند مدنظر قرار گرفت که سعی کردم شب گذشته با توجه به ارتباطاتی که خودم دارم با او صحبت کنم و  شرایطی را که باشگاه خواسته بود به او گفتم، ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است. تا بازیکنی سر تمرین نیاید و قرارداد بسته نشود هیچ چیزی را باور نمی‌کنم. من یک بازیکن خارجی نیز نمی‌گیرم و حداقل باید دو بازیکن خارجی بگیریم. اگر بحث گرفتن یک بازیکن باشد صبر می‌کنیم تا برای نیم‌فصل دوم بازیکنی باکیفیت بگیریم، چون به طور معمول پنج هفته از نیم‌فصل اول گذشته، الان هفته چهارم است، ولی به خاطر تأخیر این هفته را می‌گذرانیم. پس از این هفته تعطیلی داریم و تیم‌ها را استراحت می‌کنند، بنابراین پنج شش هفته را از دست داده‌ایم.

ادامه دارد...

منبع : منبع