- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار الفیصلی عربستان - فولاد ایران که با پیروزی یک بر صفر فولاد همراه بود، اظهار داشت: بابت پیروزی تیمم در این مسابقه خیلی...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار الفیصلی عربستان - فولاد ایران که با پیروزی یک بر صفر فولاد همراه بود، اظهار داشت: بابت پیروزی تیمم در این مسابقه خیلی خوشحال هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. این برد حداقل حق آنها بود و فولاد بسیار خوب و بابرنامه بازی کرد. بازی تحت کنترل ما بود و موقعیتی به حریف ندادیم.

فولاد شگفت‌زده نشد و در آسیا تاریخ‌سازی کرد

وی با بیان اینکه بازیکنان فولاد توانستند کاری را انجام بدهند که می‌خواستند و به آن باور داشتند، تصریح کرد: باور داشتیم یکی از تیم‌های خوب آسیا هستیم و خواستن، جسارت و بزرگی ما، این مسئله را در زمین نشان داد. البته در خیلی از شرایط شاید قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نباشیم. این برد را به هواداران، بازیکنان و مخصوصاً مهندس ابراهیمی (مدیرعامل شرکت فولاد) تقدیم می‌کنم که برای فولاد خوزستان واقعاً زحمت کشیده و خیلی چیزها به ما یاد داده است.

سرمربی فولاد با بیان اینکه یک انسان حرفه‌ای است، گفت: من زندگی خودم را می‌گذارم؛ چون به فوتبال و فولاد علاقه دارم. شاید درست نباشد الان چنین چیزی را بگویم، اما این آخرین بازی من برای فولاد بود و دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود. دلیل این تصمیم، شرایط سختی بود که در یک ماه گذشته برای من فراهم شد و تصمیم گرفتم دیگر مربیگری نکنم. چون خودم، خانواده‌ام، شخصیتم و احترام برای تیم و بازیکنانم را بیشتر از هر چیزی دوست دارم.

نکونام با تأکید مجدد بر اینکه آخرین بازی خودش را در فولاد خوزستان تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: بازی بعدی مقابل هر تیمی که باشد، روی نیمکت فولاد نخواهم بود. دو جام به دست آوردم و در دو لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم. تیمم، بازیکنانم و همه کسانی که با من هستند، با این افتخارات لیاقت احترام بیشتری دارند. به‌خاطر احترام مربیگری که در یک ماه اخیر حفظ نشد، این آخرین بازی من بود و در دیدار بعدی روی نیمکت فولاد نخواهم بود.

انتهای پیام/

منبع : منبع