به گزارش خبرنگار تاج من، مجمع فدراسیون فوتبال در حالی روز سه شنبه گذشته برگزار شد که صورت‌های مالی این فدراسیون از سال ۱۳۹۸ مورد تایید قرار نگرفت. این موضوع، تذکر چند عضو مجمع را در پی داشت اما در نهایت...

به گزارش خبرنگار تاج من، مجمع فدراسیون فوتبال در حالی روز سه شنبه گذشته برگزار شد که صورت‌های مالی این فدراسیون از سال ۱۳۹۸ مورد تایید قرار نگرفت. این موضوع، تذکر چند عضو مجمع را در پی داشت اما در نهایت مقرر شد در مجمع عمومی بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال، مورد بررسی قرار بگیرد.

بهرام رضاییان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص صورت‌های مالی غیر شفاف در فدراسیون گفت: اعضای مجمع ایراداتی داشتند که وارد است. درباره صورت‌های مالی به دفعات در هیات رئیسه صحبت شده است.

وی ادامه داد: این صورت‌های مالی از سال ۱۳۹۸ تا الان توسط حسابرس مستقل رد شده است. دلیلش هم مبلغ قرارداد ویلموتس است که در صورت‌های مالی گنجانده‌اند. چون مبلغ زیادی است، فدراسیون را «زیان ده» اعلام کرده‌اند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون تصریح کرد: اعضای سابق هیات رئیسه بحث درستی دارند و می‌گویند هنوز بحث ویلموتس مشخص نیست. از سوی دیگر، ما هم مطالباتی در فیفا داریم. باید وقتی که قطعی شد آن را در صورت‌های مالی ببینیم.

به گزارش خبرنگار تاج من، مارک ویلموتس در سال ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد تا هدایت این تیم را به جای «کارلوس کی‌روش» بر عهده بگیرد. با این حال عمر کاری ویلموتس در تیم ملی به ۶ ماه هم نرسید. این مربی باوجود دریافت مبلغ ۲ میلیون یورو، برای گرفتن غرامت ۶ میلیون یورویی به فیفا شکایت کرد. ایران هم بعد از محکوم شدن از سوی فیفا، پرونده ویلموتس را به دادگاه عالی ورزش (CAS) کشاند که تاکنون رای این پرونده بعد از گذشت چند سال صادر نشده است.

Adblock test (Why?)