- اخبار بین الملل - به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری تاج من، «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیات امنیتی پیچیده، دستگاه امنیت سرایا القدس موفق شده...
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری تاج من، «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیات امنیتی پیچیده، دستگاه امنیت سرایا القدس موفق شده است به سامانه نیروگیری و مدیریت مزدوران در داخل محافل موساد نفوذ کنند.

سرایا القدس گفت: ما شش تن از رزمندگان خود را برای نفوذ به شاباک صهیونیست‌ها در نبرد امنیتی پیچیده به کار گرفتیم. افسران شاباک (امنیت داخلی) خود را به جای افسرانی در دستگاه‌های تشکیلات خودگردان فلسطین و اطلاعات اردن  و شخصیت نماینده‌ای از اتحادیه اروپا می‌زدند.

سرایا القدس همچنین تأکید کرد: از طریق نیروهای خود به افسر موساد القاء کردیم که به ما بیشتر اعتماد کند تا به سمت ارائه اطلاعات بیشتر حرکت کرده و ترفندها و اقدمات بیشتر افسران دیگر را رو کند.

4 سناریوی مربوط به فاجعه اطلاعاتی موساد در ایتالیا افشا شددستگیری اعضای یک شبکه جاسوسی بین‌المللی متعلق به موساد در ترکیه

انتهای پیام/

منبع : منبع