- اخبار ورزشی - ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، درباره صحنه بحث‌برانگیز داوری در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان که به اعلام پنالتی برای تیم تهرانی ختم شد، اظهار داش...
- اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، درباره صحنه بحث‌برانگیز داوری در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان که به اعلام پنالتی برای تیم تهرانی ختم شد، اظهار داشت: اگر من بودم این صحنه را پنالتی اعلام نمی‌کردم. در این صحنه البته نمی‌توان نظر صددرصدی و قاطع داد، چون تصاویر تلویزیونی فقط صحنه را از یک دوربین نشان می‌دهد. با این وجود نظر من این است که هر دو بازیکن برای توپ می‌روند و به یکدیگر برخورد می‌کنند.

ابهام کارشناس داوری درباره حساس‌ترین صحنه دیدار صنعت نفت - استقلال

وی درباره اینکه پیش از برخورد نهایی که به اعلام پنالتی از سوی داور منجر شد، برخورد دیگری نیز در محوطه جریمه صنعت نفت وجود داشت، عنوان کرد: این صحنه نیز نمی‌‌توانست پنالتی باشد.

میرزابیگی درباره اینکه بازیکنان صنعت نفت اعتقاد داشتند صالح حردانی باید به دلیل خطای هند از زمین اخراج می‌شد، یادآور شد: با وجود اینکه فاصله محل خطا تا دروازه زیاد بود اما بازیکن صنعت نفت می‌توانست توپ را کنترل کند و با سرعتی که داشت، فاصله را جبران کند. در این صحنه داور می‌توانست با کارت قرمز مدافع استقلال را جریمه کند.

انتهای پیام/

 

منبع : منبع