- اخبار بین الملل - به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری تاج من، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به ساکنین شهرک اشغالی هم مرز نوار غزه اظهار داشت که ساکنین این شهرک‌ها به زودی باید خود...
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری تاج من، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به ساکنین شهرک اشغالی هم مرز نوار غزه اظهار داشت که ساکنین این شهرک‌ها به زودی باید خود را برای روزهای سخت پیش رو  آماده کنند.

"آویگدور لیبرمن"، رهبر حزب "اسرائیل بیتنا" (اسرائیل خانه ی ماست) تاکید کرد که روزهای سختی را سپری می‌کنیم و کابینه اسرائیل باید قدرت بازدارندگی این رژیم را بازگرداند.

این در حالی است که ارتش رژیم اسرائیل تلاش دارد زندگی در شهرک‌های نزدیک به نوار غزه را عادی جلوه دهد.

کانال 12 اسرائیل اعلام کرد: ارتش دستورات ویژه برای ساکنان اطراف غزه را لغو و از آنها خواسته که روال عادی زندگی را از سربگیرند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: پس از ارزیابی اوضاع به ساکنان شهرک‌های اطراف غزه اعلام کردیم که به زندگی عادی بازگردند. ما از ساکنان شهرک های اطراف غزه خواستیم که هنگام شنیدن آژیر خطر ظرف 10 دقیقه به پناهگاه بروند.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در سایه ارزیابی اوضاع، دستوراتی به ساکنان اطراف غزه داده شده که مفادش این است که ضرورتی برای ماندن ساکنان در نزدیکی پناهگاه‌ها نیست.

این درحالی است که همچنان صدای آژیر خطر هرازگاهی در شهرک‌های صهیونیست نشین به صدا در می‌آید.

سخنگوی ارتش اسرائیل: اوضاع در نزدیکی غزه عادی استعوامل فرسایش بازدارندگی اسرائیل از زبان مقام نظامی صهیونیستنگرانی نهاد نظامی اسرائیل از انفجار اوضاع فلسطین در پی حوادث مسجدالاقصی

تقویت حضور نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تصمیم دارد با سه گردان حضور خود در کرانه باختری را تقویت کند.

این گردان‌ها در الخلیل، بیت لحم و رام الله مستقر خواهند شد.

این تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی پس از هشدار سازمان شاباک درباره احتمال وقوع عملیات های فلسطینی ظرف روزهای آینده اتخاذ شد.

انتهای پیام/

منبع : منبع