پایگاه خبری فوتبالی-بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که در تیمی بازی می‌کنم که نام بزرگی دارد.به گزارش فوتبالی، رضا میرزایی بعد از قهرمانی در سوپرجام اظهار داشت: خداراشکر بازی بسیار خوبی را انجا...

پایگاه خبری فوتبالی-بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که در تیمی بازی می‌کنم که نام بزرگی دارد.

به گزارش فوتبالی، رضا میرزایی بعد از قهرمانی در سوپرجام اظهار داشت: خداراشکر بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و یک قهرمانی به هواداران تقدیم کردیم تا شاید کمی توانسته باشیم آن ها را شاد کنیم. 

بازیکن استقلال در خصوص آینده استقلال با ساپینتو عنوان کرد: خودتان همه چیز را می‌بینید ما بازی به بازی بهتر می‌شویم همه بازیکنان زحمت می‌کشند، چه بازیکنی که یک دقیقه بازی می‌کند و چه بازی کنی که 90 دقیقه بازی می‌کند همه تلاش می‌کنند تا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و خوشحالم که امروز این قهرمانی برای استقلال به دست آمد. قطعاً آینده استقلال با ساپینتو روشن است.

میرزایی در خصوص بازی کردن در تیم استقلال و قرار گرفتن در ترکیب توسط سرمربی گفت: خدارا صد هزار مرتبه شکر می‌کنم در تیمی بازی می‌کنم نام بزرگی دارد و 2 بار قهرمان آسیا شده است و نیاز به گفتن من نیست. خیلی خوشحالم که رفته رفته می توانم خودم را با شرایط تیم وقف دهم و در ترکیب استقلال قرار بگیرم. بازی به بازی باید بهتر عمل کنم چرا که هواداران از هر بازیکن انتظاراتی دارند که باید آن ها را برآورده کرد.

1397

منبع : منبع