- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از دیدار سپاهان مقابل پیکان که با شکست یک گله تیمش همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم ب...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از دیدار سپاهان مقابل پیکان که با شکست یک گله تیمش همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم برای برد آمده بودند. معمولاً وقتی بازی‌ها با این تعادل باشد تغییر در اولین فرصت ایجاد می‌شود. موقعیت‌های اول از آن ما بود و پیکان هم روند تدافعی‌اش را در خارج از محوطه ادامه داد تا گلی دریافت نکند. این تیم نشان داد که انگیزه بالایی برای گل نخوردن داشت و از سوی دیگر توانست گل بزند.

وی در ادامه افزود: تیم ما شروع خوبی داشت و احساس کردیم می‌توانیم فرصت‌های خوبی ایجاد کنیم. پیکان یک فرصت داشت و البته فرصتی نبود که خودشان خلق کرده باشند، ولی موفق شدند به گل برسند. به پیکان تبریک می‌گویم بابت فوتبالی که ارائه کرد. ما نیز از لحاظ استراتژی و ایجاد موقعیت گل خوب کار کردیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

آشتی پیکان با پیروزی پس از 11 هفته/ شکست سپاهان در کرج

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه شاداب نبودن بازیکنان در گل نشدن موقعیت‌ها تأثیر داشت یا اینکه مشکل از جای دیگری بود، تصریح کرد: ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و حداقل سه موقعیت قطعی گل داشتیم. بازی مثل بازی‌های قبل بود و تنوع و کنترل خوبی داشتیم. در ابتدای بازی فرشاد احمدزاده موقعیت داشت و در ادامه شهریار مقانلو می‌توانست دروازه پیکان را باز کند. پیکان سازماندهی و نظم دفاعی خوبی داشت و در ضدحمله خوب کار می‌کرد. فوتبال همین است و ما به مسیر‌مان ادامه می‌دهیم.

وی درباره اینکه آیا لیست ورودی و خروجی به باشگاه ارائه کرده است یا نه، گفت: پنجره نقل‌وانتقالات با بالا و پایین‌هایی همراه است. در بحث جذب بازیکن باید اتفاقاتی رخ بدهد که در ادامه متوجه خواهید شد. الان نمی‌توانیم درباره آن به‌صورت عمومی صحبت کنیم.

انتهای پیام/

منبع : منبع