یحیی گل‌محمدی باز هم با مدیریت پرسپولیس زاویه پیدا کرد و توپ را به زمین رضا درویش انداخت. مدیری که پارسال هرچه او خواست، برآورده کرد و تمام بازیکنان مورد نظرش از بیرانوند و پورعلی‌گنجی گرفته تا سروش...



یحیی گل‌محمدی باز هم با مدیریت پرسپولیس زاویه پیدا کرد و توپ را به زمین رضا درویش انداخت. مدیری که پارسال هرچه او خواست، برآورده کرد و تمام بازیکنان مورد نظرش از بیرانوند و پورعلی‌گنجی گرفته تا سروش و سعید صادقی و دیاباته و لوکادیا را خرید. یحیی قطعاً باز هم با مدیریت به مشکل می‌خورد. چرا؟ چون با تمام مدیران قبلی پرسپولیس هم اختلاف پیدا کرده بود. با این حال به هزار و یک دلیل در مقطع فعلی ماندن او به سود پرسپولیس است. قرمزها از سه ماه دیگر وارد رقابت‌های آسیایی می‌شوند و اگر قرار بود گل‌محمدی برود، زمان زیادی را از دست می‌دادند. در مورد درویش هم بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس ماندن اوست چرا که تغییر مدیر هم مثل تغییر مربی آسیب‌های خاص خود را دارد به خصوص در تیمی که قهرمان شده و حتماً ویژگی‌های مدیریتی و فنی زیادی داشته که همه جام‌ها را تصاحب کرده است. 
***
در استقلال اما اوضاع متفاوت است. استقلال تا قیام قیامت مشکل مدیریتی خواهد داشت و نکونام اگر بیاید، حتماً باید این مسئله را در نظر بگیرد. اگر برای پرسپولیس، گل‌محمدی بهترین گزینه است و باید بماند، برای استقلال هم در این مقطع گزینه‌ای بهتر از نکونام وجود ندارد و هواداران این تیم بی‌دلیل نیست که از او حمایت می‌کنند اما به هر حال مشکلات تمام‌نشدنی باشگاه باید حل شود. مشکلاتی که به ساپینتو لطمه زد و می‌تواند به نکونام هم لطمه بزند. استقلال را باید کوبید و از نو ساخت البته اگر اراده‌ای برای این کار وجود داشته باشد.

منبع : منبع