- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش ایران  و بدرقه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو، صبح امروز (دوشنبه...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش ایران  و بدرقه کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو، صبح امروز (دوشنبه - 20 شهریور ماه) با حضور آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، برخی از نمایندگان مجلس، مسئولان ورزش کشور، رؤسای فدراسیون‌ها، قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو و پیشکسوتان ورزش در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم ابتدا کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی در خصوص اهداف و برنامه‌های ورزش ارائه کرد و در ادامه جمعی از ورزشکاران مرد و زن اعزامی به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو  به صورت گروهی میثاق‌نامه ورزشکاران کشورمان را قرائت کردند.

در بخش بعدی نازنین ملایی قهرمان روئینگ کشورمان به نمایندگی از ورزشکاران زن کشور دغدغه‌های ورزشکاران را با رئیس جمهور کشورمان مطرح کرد. سوگندنامه ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو بخش بعدی این مراسم بود.

سخنرانی سید ابرهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان بخش دیگر مراسم امروز بود. از مهمترین محور صحبت‌های رئیسی جمهور، توجه یکسان به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی، احداث یک ورزشگاه در تهران برای تمام رشته‌های ورزشی،  توجه به معیشت، بیمه و شرایط شغلی ورزشکاران بود.

در انتهای مراسم نیز با حضور رئیس جمهور جوایز تمام ورزشکاران اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع : منبع