- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، میرشاد ماجدی که عصر امروز (یکشنبه) در تمرین تیم فوتبال نوجوانان ایران حضور یافته بود، اظهار داشت: تاکنون 9 هزار و 500 بازیکن زیر 17 سال، چها...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، میرشاد ماجدی که عصر امروز (یکشنبه) در تمرین تیم فوتبال نوجوانان ایران حضور یافته بود، اظهار داشت: تاکنون 9 هزار و 500 بازیکن زیر 17 سال، چهار هزار بازیکن زیر 15 سال و سه هزار و 500 بازیکن زیر 16 سال بانوان را دیده‌ایم. کمیته جوانان طی یک سال و نیم گذشته به همراه استعدادیابان سراسر کشور زحمات زیادی کشیده است.

وی با اشاره به ناکامی شاگردان صمد مرفاوی از صعود به جام جهانی زیر 20 سال بیان کرد: متأسفانه در فاصله پنج دقیقه تا حضور در جام جهانی جوانان، از صعود بازماندیم و نتوانستیم تیم را در جام جهانی داشته باشیم. با این حال صعود به جام جهانی تنها رسالت ما نیست و دنبال پشتوانه‌سازی هستیم؛ به‌ویژه برای تیم‌های بزرگسالان. دیدیم هنوز به کشور بازنگشته، دو بازیکن ما (تیم جوانان ایران) جذب تیم‌های خارجی شدند.

برگزاری جلسه مشورتی قلعه‌نویی با عنایتی و عبدی

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با تمجید از شاگردان عبدی گفت: اطمینان دارم تیم نوجوانان ایران پتانسیل بسیار بالایی برای صعود به جام جهانی دارد؛ هم از لحاظ فنی و هم با توجه به قرعه‌کشی (همگروهان). فدراسیون تاکنون توان خود را گذاشته و تیم ما 10 روز قبل از بازی اول به تایلند می‌رود تا با آب‌وهوا آشنا شود. بقیه کار دست حسین عبدی و بازیکنان است. امیدواریم تیم زیر 17 سال را در جام جهانی نوجوانان داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع : منبع