- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، خوان لاپورتا در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی «مارکا» درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت‌های فصل جاری لالیگا گفت: من رؤیای قهرمانی در لالیگا را دارم، ما در مس...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، خوان لاپورتا در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی «مارکا» درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت‌های فصل جاری لالیگا گفت: من رؤیای قهرمانی در لالیگا را دارم، ما در مسیر درستی هستیم. این ربطی به اعتماد به نفس بیش از اندازه ندارد، ما باید خوب و با قدرت کار کنیم. هنوز قهرمانی ما قطعی نشده است، اما داریم خوب کار می‌کنیم. ما همچنان به کار، فداکاری و تعهد زیادی نیاز داریم.

رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه در تمجید از سرمربی 42 ساله بارسلونا اظهار داشت: ژاوی کارش را عالی انجام می‌دهد. او در دوره سختی هدایت تیم را برعهده گرفت و بازیکنان را به شکلی خارق‌العاده گردهم آورد. مهمتر از همه، تعهد و روحیه تیمی او برجسته است.

غیبت احتمالی بوسکتس در بازی بارسلونا مقابل منچستریونایتد

بارسلونا که در حال حاضر با 53 امتیاز صدرنشین بارسلوناست و 8 امتیاز با رئال مادرید اختلاف دارد، یکشنبه هفته آینده در همین رقابت‌ها در ورزشگاه سرامیکا به مصاف ویارئال خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع : منبع