اگر چه باشگاه استقلال فصل گذشته بدون قرارداد همراه اول را روی پیراهن خود تبلیغ کرد اما نه ۱۴۰ میلیارد تومان بلکه انتظار داشت بخشی از این پول را به عنوان حقوق خود دریافت کند، اما در حالی که تا زمان شرو...

اگر چه باشگاه استقلال فصل گذشته بدون قرارداد همراه اول را روی پیراهن خود تبلیغ کرد اما نه ۱۴۰ میلیارد تومان بلکه انتظار داشت بخشی از این پول را به عنوان حقوق خود دریافت کند، اما در حالی که تا زمان شروع فصل جدید بازی ها مدت کمی مانده است، هنوز این پول به آبی ها پرداخت نشده است و مشکلات مالی باشگاه به قوت خود باقی است. باشگاه میزان مطالبات بازیکنان از بابت فصل گذشته را به ۷۰ درصد رسانده است، در حالی که بیشتر تیم ها با بازیکنان خود تسویه حساب کرده اند و از سویی درصدی بابت قرارداد این فصل پرداخت کرده‌اند.

قصه پرغصه آبی پوشان به همین جا ختم نمی شود. آبی پوشان فصل جدید را هم بدون اسپانسر آغاز می کنند و در بازی با صنعت نفت پیراهن آبی ها خالی از تبلیغ خواهد بود! این در حالی است که در مورد توافق باشگاه استقلال با اسپانسر عجیب خبرهای زیادی مخابره شده اما در عمل فعلا قراردادی امضا نشد.

استقلال فصل گذشته قصد داشت با دریافت مطالبات خود از همراه اول پول استراماچونی را پرداخت کند اما موفق به دریافت مطالبات خود نشد و در نهایت شانس حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

منبع : منبع