- اخبار استانها - به گزارش پایگاه خبری تاج من از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت شهید مدافع امنیت «مجید یوسفی» در گیلان خبر داد و اظهار داشت...
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه خبری تاج من از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت شهید مدافع امنیت «مجید یوسفی» در گیلان خبر داد و اظهار داشت: مأموران با بررسی مسیر‌های منتهی به محل وقوع حادثه و منابع مردمی موفق شدند خودروی تندر 90 متهم را شناسایی کنند.

نحوه شهادت بسیجی شهید مجید یوسفی در گیلانسومین شهید مدافع امنیت در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه متهمان این پرونده در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و پس از تکمیل پرونده به‌ مرجع قضایی معرفی می‌شوند تصریح کرد: شهید «مجید یوسفی» سومین شهید مدافع امنیت در گیلان است که جان خود را برای دفاع از امنیت مردم و جامعه فدا کرد.

حسن‌پور به ضرورت همکاری‌ مردم در جهت شناسایی لیدرهای اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در گیلان اشاره و بیان کرد: مردم عزیز در صورت شناسایی لیدرهای اغتشاشات اخیر، این افراد را به نهادهای نظامی و امنیتی معرفی کنند.

به گزارش تسنیم، «مجید یوسفی» بسیجی و مدافع حرم اهل‌بیت(ع) اخیراً در شهر بندرکیاشهر توسط یکی از اغتشاشگران به شهادت رسید و سومین شهید مدافع امنیت‌ گیلان شد.

این شهید والامقام اهل آستانه اشرفیه بود و حین انجام وظیفه و عملیات دستگیری یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر، راننده دستگاه سواری تندر 90 که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود با سرعتی جنون‌آمیز به‌سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند.

انتهای پیام/

 منبع : منبع