به گزارش خبرنگار تاج من، حمید مطهری شامگاه یکشنبه در نشست مجازی با اهالی رسانه پیش از مصاف با ذوب آهن ضمن عذرخواهی از اهالی رسانه برای عدم حضور در نشست خبری اظهار داشت: پرواز کاروان پرسپولیس دیر...

به گزارش خبرنگار تاج من، حمید مطهری شامگاه یکشنبه در نشست مجازی با اهالی رسانه پیش از مصاف با ذوب آهن ضمن عذرخواهی از اهالی رسانه برای عدم حضور در نشست خبری اظهار داشت: پرواز کاروان پرسپولیس دیر به زمین نشست و ما تا آخرین دقایق تلاش کردیم به نشست برسیم اما در آخرین لحظات این اتفاق رخ نداد اما ارتباط ما با رسانه همیشه خوب بوده است.

وی در خصوص مصاف با ذوب آهن افزود: ما دوبار با ذوب آهن در این فصل روبه‌رو شدیم که یکی از آن در جام حذفی و دیگری در لیگ بود، که هر دو بازی را برنده شدیم اما تیم ذوب آهن نسبت به آن دو بازی تفاوت‌های چشمگیری داشته است و از لحاظ تیمی بسیار بهتر شده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به یارگیری نیم فصل ذوب آهن تصریح کرد: شرایط ذوب آهن با این یارگیری از لحاظ تیمی پیشرفت کرده است، این تیم عقبه طولانی دارد و تا فینال آسیا نیز پیش رفته است و برای ما تیم بسیار قابل احترامی است و کادرفنی بسیار خوبی دارند و کار خیلی سختی مقابل آنها داریم.

وی ادامه داد: شناخت خیلی خوبی از ذوب آهن داریم و سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را به تیم حریف دیکته کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم، همیشه موفقیت پشت قدم‌های استوار بازیکنان پرسپولیس نهفته است و همیشه گفتم قهرمانی در ژن پرسپولیس است و برای قهرمانی می‌جنگیم.

مطهری با اشاره به مصاف قبلی پرسپولیس ابراز داشت: تیم ما در بازی قبلی با وجود ۱۰ نفره شدن نشان داد شخصیت برد و قهرمانی دارد، چیزی که خریدنی نیست و در وجود تک تک بازیکنان ماست و این حس قهرمانی در باشگاه ماست و بازیکنان ما نشان دادند این خصوصیت را دارند و ثابت کردند می‌توانند ۱۰ نفره هم گل بزنند و برنده باشند

وی تاکید کرد: بازی منچستر سیتی و رئال نشان داد فوتبال قابل پیش بینی نیست، پس نباید غرور داشته باشیم و باید کار خود را به نحو احسن انجام دهیم.

Adblock test (Why?)