به گزارش تاج من،  هادی شکوری بازیکن تیم استقلال درباره جدایی فرهاد مجیدی و احتمال حضور جواد نکونام و این موضوع که گفته می‌شود باشگاه استقلال تبدیل به شعبه دوم باشگاه پاس تهران شده اظهارا...
به گزارش تاج من، 

هادی شکوری بازیکن تیم استقلال درباره جدایی فرهاد مجیدی و احتمال حضور جواد نکونام و این موضوع که گفته می‌شود باشگاه استقلال تبدیل به شعبه دوم باشگاه پاس تهران شده اظهاراتی را مطرح کرد.

از اوضاع و احوال تیم استقلال بعد از جدایی مجیدی اطلاعات دارید؟

جا دارد قبل از هرچیز از زحمات فرهاد مجیدی بابت نتایج فوق العاده خوبی که با استقلال گرفت تشکر کنیم. نتایجی که واقعاً برخی از آنها دست نیافتنی و تعدادی تحسین برانگیز بود. همچنین جا دارد یک تشکر ویژه از مدیریت آقای آجرلو داشته باشیم. مدیری که امتحانش را پس داد و با تمام وجود کارهایی در استقلال انجام داد که خیلی ها قبل از او می خواستند انجام بدهند ولی حتی به آن نزدیک هم نشدند.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

آقای آجرلو از روزی که به استقلال آمد علاوه بر کنترل حواشی تیم توانست باشگاه را از نظر اقتصادی و اداری به یک ثبات کامل برساند.

نظرتان درباره احتمال حضور جواد نکونام در سمت سرمربیگری استقلال چیست؟

جواد نکونام رزومه قابل دفاعی دارد. نکونام رفیق بیست ساله من است و کاملاً او را به لحاظ خصوصیات اخلاقی و کارنامه فوتبالی میشناسم. او برای خودش هدف گذاری کرده بود تا پله پله جلو بیاید و دیدیم که هر جا هم رفت موفق بود. فکر می کنم اگر قرار باشد گزینه ایرانی برای استقلال انتخاب شود کسی بهتر از جواد نکونام نخواهد بود.

چطور؟

چون استقلال مربی می خواهد که بتواند تیم را در آرامش و نظم کامل هدایت کند. درست مثل مجیدی که نظم و نظام خوبی در تیم ایجاد کرده بود. جواد نکونام هم قطعا می تواند این کار را انجام دهد.

برخی بر این اعتقادند که استقلال با حضور نکونام و قبل از آن آجرلو و تعدادی دیگر از پاسی‌ها تبدیل به شعبه دوم پاس شده است. نظر شما چیست؟

معذرت می خواهم که این را می‌گویم اما تا الان که شعبه پاس نبوده آنهایی که در این مدت در استقلال بودند چه گلی به سر هواداران استقلال زدند؟ به نظرم عده‌ای کمی که نمی‌توانند در استقلال کاری از پیش ببرند و دستشان از باشگاه کوتاه مانده این مسائل را مطرح می‌کنند وگرنه مهمترین چیز بالا بودن اسم استقلال و قهرمانی اش است. اصلا چه اشکالی دارد که یک بازیکن سابق پرسپولیس روی نیمکت مربیگری استقلال بنشیند و این تیم را قهرمان کند. قطعاً هواداران استقلال به چنین فردی هم احترام میگذارند، چون مهم قهرمانی و بالا بودن استقلال است.

پس چرا این موضع گیری ها صورت می گیرد؟

حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی، بیژن کوشکی، خسرو حیدری، کیانوش رحمتی، جواد نکونام، حتی وریا غفوری، خود من و خیلی های دیگر هم پاسی بودیم. اصلاً این مسائل مهم نیست اینکه به یک نفر بگویند چون پاسی هستی نباید به استقلال بیایی حرف بی منطقی است. اتفاقاً این نفرات همگی بهترین تاثیرات را در باشگاه استقلال گذاشته اند. من ابتدای فصل مصاحبه کردم و گفتم آجرلو مدیر شایسته‌ای برای استقلال است و با حضورش به این تیم اعتبار می بخشد اما عده‌ای فکر کردند چون هفت سال عضو باشگاه پاس بود میخواستم از او حمایت کنم. در حالی که برخی از مدیران در سال های گذشته این باشگاه را به خفت و خواری کشاندند ولی هیچ کاری برای استقلال نکردند. استقلال جای افراد بزرگ است. اتفاقاً چه بهتر که چنین افرادی با تجربیات بالا به استقلال بیایند.

با این تفاسیر شما چرا در باشگاه حضور ندارید؟ درست است که ابتدای فصل به شما هم پیشنهاد حضور در استقلال شده بود؟

بله. در ابتدای حضور آقای آجرلو به من پیشنهاد شد تا در بخش اداره باشگاه مشغول به کار شوم اما خودم نخواستم.

چطور؟

چون همیشه دوست داشتم در بحث فنی به استقلال کمک کنم. حالا هم هر زمان به حضورم نیاز باشد به عنوان یک استقلالی از این موضوع استقبال و به آن افتخار می کنم.