سرمربی استقلال، پس از شکست دادن صنعت نفت در شهر آبادان و آن هم به برتری خُردکننده ۳ بر صفر، عنوان کرد که با دو حریف روبرو شده است؛ اول گرمای شدید آبادان و بعد هم تیم خوب صنعت نفت! نکته جالب در مورد ت...

سرمربی استقلال، پس از شکست دادن صنعت نفت در شهر آبادان و آن هم به برتری خُردکننده ۳ بر صفر، عنوان کرد که با دو حریف روبرو شده است؛ اول گرمای شدید آبادان و بعد هم تیم خوب صنعت نفت!

نکته جالب در مورد تیم استقلال، این بود که هر چه از زمان بازی گذشت، شاگردان جواد نکونام با انرژی و نفس چاق‌تری بازی کرده و به قول فوتبالی‌ها اصلا کم نیاوردند. این موضوع برای خود آبادانی‌ها و حتی عبدالله ویسی نیز تعجب آور بود و باور نمی‌کردند که استقلالی‌ها چرا مغلوب گرمای شدید و وحشتناک هوا نشدند؟

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید جواد نکونام که تجربه زیادی از بازی در شهر اهواز و گرمای خوزستان دارد، ترفند جالبی در این دیدار به کار برده و قبل، حین بازی (هنگام کولینگ برک) و بین دو نیمه با استفاده از یخ و پارچه و حوله توسط پزشکان و اطرافیان تیم، بازیکنان تیمش را خُنک کرده است تا راحت‌تر در ورزشگاه تختی آبادان بازی کنند.

سرمربی استقلال به پزشکان تیمش توصیه کرد به شیوه خاصی از طریق یخ و پارچه، بازیکنان تیمش را از گرمای شدید آبادان نجات داده و با شرایط بهتری به زمین بفرستد. تدبیری که موثر واقع شد و استقلال نمایش حیرت انگیزی در مقابل صنعت نفت ارائه داد.

عکس| ترفند ویژه نکونام برای شکست دادن گرمای شدید آبادان/ تجربه سرمربی استقلال به داد شاگردانش رسید

منبع : منبع