- اخبار ورزشی - اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، در خصوص وضعیت تیمش بعد از شکست بیرون از خانه برابر پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با استقلال خوزستان هس...
- اخبار ورزشی -

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، در خصوص وضعیت تیمش بعد از شکست بیرون از خانه برابر پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با استقلال خوزستان هستیم. در بازی با پرسپولیس نمایش خوبی داشتیم و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. بیرانوند چند موقعیت خوب را از تیم ما گرفت و متأسفانه نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

برگزاری دیدار آلومینیوم - استقلال خوزستان با حضور بانوان

وی با اشاره به تقابل تیمش با استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: بازی سختی داریم چون آنها بازیکنان با کیفیت و کادر فنی با تجربه‌ای دارند. استقلال خوزستان تازه به لیگ برتر آمده و بازیکنان این تیم انگیزه بالایی دارند. ما هم در خانه محکوم به برد هستیم و نباید به تیم حریف امتیاز بدهیم. در 3 هفته آینده 3 بازی مهم با استقلال خوزستان، هوادار و شمس‌آذر داریم که باید از این 3 بازی 9 امتیاز بگیریم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم. امیدوارم از این 3 بازی امتیاز کامل را بگیریم.

شریفات که در بازی قبلی با پرسپولیس به رکورد 375 بازی در لیگ برتر رسید، اظهار داشت: در بین بازیکنانی که در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارند، بیشترین بازی متعلق به من است. برخی بازیکنان مثل مهدی رجب زاده، خلعتبری، سید جلال حسینی، مهدی رحمتی و ... بالای 400 بازی دارند و من هم امیدوارم که امسال به رکورد 400 بازی در لیگ برسم.

انتهای پیام/

منبع : منبع