به گزارش خبرنگار تاج من، «خوان کارلوس گاریدو» در نشست خبری اظهار داشت: افتخار بزرگی است که سرمربی پرسپولیس هستم و به خوبی واقفم که این باشگاه بزرگ است و تیم های بزرگ خواسته های بزرگ دارند. او افزود:...

به گزارش خبرنگار تاج من، «خوان کارلوس گاریدو» در نشست خبری اظهار داشت: افتخار بزرگی است که سرمربی پرسپولیس هستم و به خوبی واقفم که این باشگاه بزرگ است و تیم های بزرگ خواسته های بزرگ دارند.

او افزود: مهم ترین موفقیت هواداران هستند و پرسپولیس بابت هوادارانش در جهان نامدار است. من نماینده میلیون ها هوادار پرسپولیس هستم و احساس افتخار آنها به تیم‌شان برای من اهمیت دارد.

او تصریح کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی است و بازی به بازی جلو می رویم.‌ بازیکنان خوبی داریم و با کمک به همه بازیکنان تلاش می کنیم تا کیفیت پرسپولیس بالا رود. من نهایت سعی خود را خواهم کرد که بازی به بازی جلو برویم.

او تصریح کرد: باشگاه دارد در نقل و انتقالات کار می کند من با مدیرعامل و بادامکی صحبت کردم و کارهای نقل و انتقالاتی را آنها انجام می دهند و هفته آینده زمان مناسبی است برای نقل و انتقالات است.

وی ادامه داد: پرسپولیس همیشه عطش قهرمانی را دارد و بازیکنان این موضوع را می دانند که با چه هدفی بازی کنند. مهم ترین دستورالعمل ما پیروزی در هر بازی است و زمانی که ما عطش قهرمانی داریم باید برای هدف خود بجنگیم. ما نماینده میلیون ها هوادار هستیم و هواداران همیشه عادت دارند تا برد پرسپولیس را شاهد باشند. ما نظام و قانون مندی را در تیم برقرار خواهیم کرد.

گاریدو افزود: پرسپولیس تیم قوی است و مدیریت در تلاش است که قرارداد بازیکنان تمدید شود و من به مدیریت باشگاه اطمینان دارم. بسیار مهم است که بازیکنی جذب شود که عطش قهرمانی داشته باشند.

او تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و ما هدف مان پیروزی در هر بازی است. دربی همیشه بازی بزرگی است و می دانم باید از لحاظ روحی و روانی برای دربی جنگید.

وی ادامه داد: من مربی پرسپولیس هستم و نقل و انتقالات توسط درویش و بادامکی انجام می شود و مهم نیست از چه ملیتی باشند و فقط باید با کیفیت باشند.


گاریدو در خصوص مشورت با اسپانیایی هایی که سابقه کار در ایران داشتند گفت: با فرد خاصی مشورت نگرفتم اما مربیان اسپانیایی که در ایران کار کردند را می شناسم.

ادامه دارد...

کد خبر 6159580
منبع : منبع