پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال به تمجید از عملکرد شاگردان ریکاردو ساپینتو، پس از قهرمانی در سوپرجام پرداخت.به گزارش فوتبالی، عباس سرخاب پیشکسوت استقلال در خصوص قهرمانی آبی ها در سوپرجام گفت: اس...

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال به تمجید از عملکرد شاگردان ریکاردو ساپینتو، پس از قهرمانی در سوپرجام پرداخت.

به گزارش فوتبالی، عباس سرخاب پیشکسوت استقلال در خصوص قهرمانی آبی ها در سوپرجام گفت: استقلال یک تیم مسلط و مصمم بود و بازی سوپرجام یک دیدار یک طرفه بود. نساجی حرفی برای گفتن نداشت و به اعتقاد من بازیکنان استقلال چه به لحاظ فنی و تاکتیکی به حق‌شان رسیده اند. از دید من استقلال به واسطه مهره های خوبی که دارد، الان کامل ترین تیم ایران است.

پیشکسوت استقلال درباره شهرآورد پیش رو گفت: قطعا ما دوست داریم استقلال برنده این دیدار باشد. استقلال در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تیم های فوتبال ایران است و فوتبالی که این تیم ارائه می دهد یک بازی تهاجمی است. سرعت انتقال دفاع به حمله در استقلال بسیار بالاست و آقای ساپینتو سیستم بسیار خوبی را برای تیم‌ خود انتخاب کرده است. به اعتقاد من استقلال می تواند در لیگ هم موفق باشد.

مهاجم سرشناس استقلال در دهه هفتاد که این روزها به عنوان عضو کادر فنی تیم ملی جوانان فعالیت می کند، در پایان درباره وضعیت این تیم گفت: خداروشکر تمرینات به خوبی پیش می رود و داریم خودمان را برای مسابقات اسفند ماه آماده می کنیم. دو بازی سخت با قطر و استرالیا داریم و امیدواریم بتوانیم با تدابیر کادرفنی، فدراسیون و مسئولین در این مسابقات سربلند باشیم.

۷۷۶۸

منبع : منبع