به گزارش خبرنگار تاج من، با اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان کارش را با این تیم با شکست آغاز کرد و در همان هفته نخست رقابت‌ها با ۲ گل در ورزشگاه آزادی مغلوب تیم سپاهان شد، اما روند این ت...

به گزارش خبرنگار تاج من، با اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان کارش را با این تیم با شکست آغاز کرد و در همان هفته نخست رقابت‌ها با ۲ گل در ورزشگاه آزادی مغلوب تیم سپاهان شد، اما روند این تیم رفته رفته شکل بهتری گرفت تا جایی که در پایان هفته یازدهم لیگ برتر با ۲۲ امتیاز و تحمل همان یک شکست در رده دوم جدول حضور دارند.

با گذشت ۱۱ هفته از رقابتهای لیگ برتر، آبی پوشان با تحمل همان یک شکست همراه با پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان کم شکست ترین تیم‌های مسابقات هستند و از آنجایی که تک شکست آبی‌ها به هفته نخست باز می‌گردد و دیگر تیم‌ها در هفته‌های بعد متحمل شکست شدند، می‌توان گفت شاگردان ساپینتو با ۱۰ بازی بدون شکست، دارای رکورد طولانی‌ترین مدت بدون باخت می‌باشند.

آبی پوشان با ۶ پیروزی، ۴ تساوی و یک شکست و زدن ۱۲ گل در مقابل دریافت ۶ گل، ۲۲ امتیاز کسب کرده؛ پایین‌تر از پرسپولیس و بالاتر از سپاهان در رده دوم جدول حضور دارند.

منبع : منبع