- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من از مازندران، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی نساجی مقابل پیکان در هفته اول فصل بیست‌وسوم لیگ برتر با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خد...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من از مازندران، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی نساجی مقابل پیکان در هفته اول فصل بیست‌وسوم لیگ برتر با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که این شانس را به من داد که امسال در خدمت تیم خوب نساجی و مردم خوب مازندران باشم. از روز شروع تمرینات‌مان سعی بر توجیه بازیکنان بود که بدانند کجا بازی می‌کنند و قرار است چه کاری انجام بدهیم. چیزی که برایم خیلی مهم بود و از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم جزو اولین تیم‌هایی بودیم که زود شروع  کردیم و سه اردو داشتیم. از بازیکنان خواستم که نظم و انضباط را به شکل خیلی سفت و سختی رعایت کنند. خود ما و باشگاه نساجی سعی کردیم که نظم سرلوحه کارمان باشد. از بچه‌های نساجی ممنونم که به جز یکی، دو اتفاقی که همان اردوی اول افتاد، در اردوهای بعدی‌مان بی‌نظمی نداشتیم.

بازیکن جوان در سبد خرید نساجی مازندران

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم ما کاملاً توجیه هستند که فردا استارت لیگ است و قرار است در خانه خودمان و در حضور هواداران خونگرم خودمان میزبان پیکان باشیم. سعی کردیم به لحاظ روحی و روانی و البته بدنی با حمایت خوبی که هواداران دارند بازی هجومی ارائه کنیم و آن چیزی که در خور شأن نام نساجی و مردم مازندران است در زمین ارائه کنیم، اما یکسری پیش‌زمینه‌هایی است که باید خدمت شما ارائه کنیم. همانطور که می‌دانید ساختار تیم ما تغییر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی یادآور شد: تیم ما نسبت به چند سال گذشته خیلی جوان شده  است. این موضوع مستلزم آن است که هواداران خوب‌مان، اصحاب رسانه، همینطور مسئولان و دست‌اندرکاران باشگاه این صبر و حوصله را داشته باشند که این بازیکنان بتوانند خودشان را با شرایط بازی در ورزشگاه وطنی وفق بدهند. چند سالی بوده که در دنیا و کشور ما به دلیل شرایط کرونا، کسی در استادیوم نبوده است.

وی با اشاره به احتمال تحت فشار قرار گرفتن بازیکنان جوان، تأکید کرد: خودم تجربه این شرایط را دارم، اما بازیکنی که چنین جوی را تجربه نکرده باشد، ممکن است مقداری تحت فشار قرار بگیرد. باید از این بچه‌ها حمایت کنیم. مطمئناً با چیزی که من در اردوهای پیش‌فصل و بازی‌های دوستانه از بازیکنانم دیدم، توانایی و آمادگی  این را دارند که بتوانند اتفاقات خوبی را برای باشگاه بزرگ نساجی رقم بزنند. این قول را همین جا می‌دهم که همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تمام توان و انرژی خودشان را برای موفقیتِ باشگاه نساجی و سربلندی مردم مازندران به کار بگیرند.

ادامه دارد...

منبع : منبع