- اخبار ورزشی - حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من در خصوص برد پرسپولیس 3 بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان گفت: شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم و نفت مسجد سلیمان به تهران نی...
- اخبار ورزشی -

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من در خصوص برد پرسپولیس 3 بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان گفت: شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم و نفت مسجد سلیمان به تهران نیامده بود که دفاع کند. در مجموع پرسپولیس تیم برتر میدان بود و بعد از اینکه بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد شرایط برای پرسپولیس بهتر شد و اگر آن توپ گل می‌شد پرسپولیس کار سخت‌تری در ادامه بازی داشت.

جدول لیگ برتر فوتبال| نفس پرسپولیس پشت سپاهان

وی عنوان کرد: پرسپولیس هنوز جا دارد که زیباتر و بهتر از این فوتبال بازی کند و البته در این مقطع از فصل که تیم‌ها سخت امتیاز از دست می‌دهند این موضوع مهم است که پرسپولیس امتیاز بگیرد و در کورس قهرمانی باقی بماند. رقابت بین سه تیم بالای جدول بسیار نزدیک و فشرده است. قبلاً هم گفته‌ام که اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید برای شکست دادن سپاهان و استقلال دندان تیز کند.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره مطرح شدن گزینه‌های ایرانی و اینکه در نهایت آنها انصراف خود را اعلام کرده‌اند تصریح کرد: مطرح کردن اسامی مربیان ایرانی فکورانه نبود و وقتی چنین حرکتی را فدراسیون انجام داد گزینه‌های ایرانی متوجه مسائل پشت پرده شدند و انصراف دادند. فدراسیون باید در سکوت کارش را جلو ببرد و در نهایت سرمربی را انتخاب کند و این کار سختی نیست.

درخشان گفت: وقتی گزینه‌های ایرانی انصراف داده‌اند طبیعتاً فدراسیون به سمت مربی خارجی خواهد رفت. امیدوارم مربی خارجی ضعیف نیاوریم و فردی سرمربی تیم ملی شود که کارنامه‌دار و حداقل آشنایی نسبی با فوتبال ایران و فوتبال منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع : منبع