- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، پاکو خمس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل هوادار گفت: خوشحالم از نتیجه‌ای که به دست آوردیم، ولی بازی که ارائه کردیم بازی نبود که می‌خواست...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، پاکو خمس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل هوادار گفت: خوشحالم از نتیجه‌ای که به دست آوردیم، ولی بازی که ارائه کردیم بازی نبود که می‌خواستیم. خیلی خوب است در روزهایی که همه اتفاقات خوب پیش نمی‌رود بتوانیم بازی را ببریم. بازی که انجام دادیم یکسری اشتباهات داشتیم و در زمان حفظ توپ آرامش نداشتیم، ولی خوشحالم که این نتیجه ارزشمند را به دست آوردیم.

پیروزی لحظه آخری تراکتور مقابل هوادار

 

وی درباره داوری بازی تیمش برابر هوادار گفت: من درباره داوری نظری ندارم و ترجیح می‌دهم درباره هوادار صحبت کنم. این تیم واقعاً فوتبال بازی می‌کند و برای ما بازی را سخت کرده بودند و بازی خوبی انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط میلاد کر که به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید مصدومیتش خیلی جدی نباشد و الان در بیمارستان است و حالش خوب است. شاید بتواند با ما به تبریز برگردد شاید هم یک روز در بیمارستان بماند.

ادامه دارد ...

منبع : منبع