- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من از تبریز، پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس که سال قبل قهرمان جام حذفی و لیگ شد و آماده‌تر...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من از تبریز، پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس که سال قبل قهرمان جام حذفی و لیگ شد و آماده‌ترین تیم بود؛ داریم. خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم اما قطعاً بازی سختی داریم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه تیمش موقعیت زیادی مقابل سپاهان نداشت و آیا از عملکرد حسین‌زاده رضایت دارد؟ گفت: بازی سپاهان یک بازی بد از همه لحاظ برای ما بود. در واقع شخصیتی که می‌خواستیم این بازی را ببریم، نداشتیم. در همه زمینه‌ها مشکل داشتیم و به نفع سپاهان بازی می‌کردیم. توپ را می‌گرفتیم و به حریف می‌دادیم. آنها هم به دروازه ما نزدیک می‌شدند. وقتی که شما اینقدر اشتباه می‌کنید طبیعی است بازنده بازی هم باشید.

خمس ادامه داد: پست اصلی‌ حسین‌زاده مهاجم نوک نیست ولی مجبوریم از او در این پست استفاده کنیم چون مهاجم نداریم. حتی عارف رستمی هم بیشتر کنار خط بازی می‌کند. سعی می‌کنیم مهاجمی پیدا کنیم که بیشتر به ما کمک کند و به همین دلیل هم تغییراتی در کار خواهد بود.

وی گفت: اگر بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم باید روز اول نشان دهند که بزرگ هستند. خاصیت بازیکن خوب همین است که از همان روز اول خودش را نشان می‌دهد. فکر می‌کنم هواداران مهم‌ترین پِلن ما هستند و هر زمانی که باشند به ما کمک می‌کنند. از این فرصت استفاده می‌کنم و از هواداران می‌خواهم شخصیت خودشان را فردا نشان دهند و از دقیقه یک تا آخر تیم‌شان را تشویق و از کاری که به ضرر باشگاه باشد خودداری کنند.

ادامه دارد...

منبع : منبع