چند سال قبل و در  تیر ماه سال ۱۳۹۲ مجتبی جباری هافبک با تجربه ملی‌پوش وقت آبی‌پوشان مصاحبه جالبی را در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل و شرایط استقلال انجام داد. او در حرف‌های خود گفت: در بازی ب...

چند سال قبل و در  تیر ماه سال ۱۳۹۲ مجتبی جباری هافبک با تجربه ملی‌پوش وقت آبی‌پوشان مصاحبه جالبی را در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی برزیل و شرایط استقلال انجام داد.

او در حرف‌های خود گفت: در بازی با کره اگرچه شرایط سختی داشتیم اما توانستیم با انجام یک بازی منطقی این تیم را در خانه خود از شکست دهیم و به جام جهانی صعود کنیم.

جباری در خصوص شرایط تیم استقلال گفت: شرایط استقلال خیلی بد و به نوعی مسخره است. تیمی که قهرمان شده و در لیگ قهرمانان آسیا آسیا نتیجه به این خوبی گرفته اما هنوز پاداش‌هایش را که نگرفته هیچ، قراردادهای بازیکنان هم تسویه نشده و البته بدون مربی در حال تمرین است و هیچ چیز مشخص نیست.

جباری در ادامه خاطرنشان کرد: اگر شاهد همین طور باشد فکر نکنم بتوانم ادامه دهم و باید برخلاف میلم از استقلال جدا شوم. من بازیکن آزاد هستم اما راستش حیفم می‌آید از این تیم جدا شوم. برخوردی که با ما شد کمی غیر منطقی  و آماتور بود، چرا که این تیم نتایج خوبی گرفته و موفقیت‌های خوبی را به دست آورده است.

مصاحبه مجتبی جباری در تاریخ اول تیر سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| مجتبی جباری: شرایط استقلال مسخره است/ هیچ چیز در این تیم مشخص نیست

منبع : منبع