- اخبار ورزشی - مجتبی حقدوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، درباره پارگی رباط صلیبی‌اش گفت: متأسفانه اتفاق بدی برای من رخ داد و تا چند روز به شدت ناراحت بودم، ولی دیگر باید با این وض...
- اخبار ورزشی -

مجتبی حقدوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، درباره پارگی رباط صلیبی‌اش گفت: متأسفانه اتفاق بدی برای من رخ داد و تا چند روز به شدت ناراحت بودم، ولی دیگر باید با این وضعیت کنار بیایم. بعد از برخورد بازیکن حریف فکر نمی‌کردم که رباط صلیبی‌ام پاره شده باشد و حتی بعد از آن صحنه 20 دقیقه هم بازی کردم، ولی متأسفانه زانویم خالی کرد. در نهایت بعد از اینکه عکس گرفتم مشخص شد رباطم پاره شده است.

فلاح: پیشنهاد از تیم‌های مطرح هر بازیکنی را وسوسه می‌کند/ جدایی از پیکان دست من نیست

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کردم به این سادگی رباط صلیبی‌ام پاره شود و حالا باید روز پنجشنبه تحت عمل جراحی قرار بگیرم. من در یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام قرار داشتم که متاسفانه این اتفاق برایم رخ داد و حالا باید تا پایان فصل از میادین به دور باشم. امیدوارم فصل جدید را با شرایط خوبی شروع کنم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پایان خاطر نشان کرد: باید از تمامی مجموعه پیکان و دیگر کسانی که در این چند روز به من لطف داشتند‏‏، تشکر کنم. برای پیکان در ادامه فصل آرزوی موفقیت را دارم و امیدوارم تیم ما بهترین نتایج را بگیرد.

انتهای پیام/

منبع : منبع