به گزارش تاج من،  به تازگی سرمربی استقلال 50 ساله شد و به همین علت بازیکنان این تیم سرمربی خود را غافلگیر کردند. البته این جشن تولد بسیار بی سر و صدا برگزار شد ولی با وجود اینکه ملی پوشا...
به گزارش تاج من، 

به تازگی سرمربی استقلال 50 ساله شد و به همین علت بازیکنان این تیم سرمربی خود را غافلگیر کردند. البته این جشن تولد بسیار بی سر و صدا برگزار شد ولی با وجود اینکه ملی پوشان استقلال در تمرین تیم ملی حضور داشتند بلافاصله خود را به محل تمرین رسانده و سرمربی تیم خود را غافلگیر کردند.

برهمین اساس یک کیک بزرگ به مناسبت زادروز ساپینتو خریداری شد و البته بازیکنان ضیافت نهاری با هماهنگی باشگاه ترتیب دادند و به مربی پرتغالی تبریک گفتند. اعضای تیم استقلال هم هدیه‌ای کوچک به سرمربی تیم خود داده و برای او آرزوی سلامتی کردند.

اما شاید بحث برانگیزترین بخش این تولد کیک مالی کردن سرمربی پرتغالی توسط حسین حسینی و رضا میرزایی بود. دو بازیکن استقلال در حالی که ساپینتو پیراهن خودش را نیز درآورده بود، صورتش را کیک مالی کردند و جشن گرفتند.

فیلم این جشن تولد جنجالی ظاهرا از سوی خود ساپینتو منتشر شد که واکنش برخی استقلالی ها را در پی داشت.

سیاوش یزدانی مدافع تیم  استقلال تهران پس از پایان ماجرای طولانی و عجیب سربازی توانست در ابتدای فصل به استقلال بازگردد اما این بازگشت با توجه به آعاز فصل و دور بودن یزدانی از شرایط بازی به معنای بازگشت او به ترکیب آبی ها نبود.

سیاوش یزدانی که به نظر می رسد از وضعیت خودش در استقلال هم ناراضی است  یک توییت عجیب و تند را در واکنش به مراسم تولد ریکاردو ساپینتو منتشر کرد و به نوعی با انتقاد از برگزاری مراسم تولد در شرایط کنونی ایران، سرمربی خود را «تولد ندیده» خطاب کرد و با کنایه گفت که این تیم زمانی «تیم مردم» بود.

او نوشت: " تولدت مبارک تولد ندیده! برای اولین بار خجالت کشیدم استقلالی ام! این تیم، تیم مردم بود…"

هر چند  یزدانی این توییت را پس از ساعاتی پاک کرد اما حمله تند سیاوش یزدانی به ساپینتو فعلا اخراج این مدافع از استقلال را توسط مرد پرتغالی در بر داشته است.

پرسپولیسی ها نیز این جشن تولد، لخت شدن ساپینتو و کیک مالی کردن صورت سرمربی توسط بازیکنان را سوژه خود کرده اند و...