- اخبار ورزشی - جام جهانی قطر - به گزارش پایگاه خبری تاج من، تیم ملی فوتبال هلند از ساعت 18:30 امشب (شنبه - به وقت ایران) در نخستین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022، در ورزشگاه بین‌المللی...
- اخبار ورزشی -

جام جهانی قطر - به گزارش پایگاه خبری تاج من، تیم ملی فوتبال هلند از ساعت 18:30 امشب (شنبه - به وقت ایران) در نخستین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022، در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه مقابل آمریکا صف‌آرایی کرد و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

لاله‌های نارنجی در نیمه اول به پیروزی نزدیک شدند و با گلزنی ممفیس دپای در دقیقه 10 و دلی بلیند در دقیقه 1+45 از حریف خود پیش افتادند. یانکی‌ها در نیمه دوم برای جبران تلاش کردند و در دقیقه 76 توسط هاجی رایت به گل رسیدند. البته این پایان کار نبود و دنزل دامفریس در دقیقه 81، سومین گل هلند را به ثمر رساند تا کار را برای آمریکا تمام کند.

جام جهانی قطر| آسیایی‌ها تاریخ‌ساز شدند

هلند که در دوره گذشته جام جهانی از صعود به مرحله گروهی بازمانده بود، از ساعت 18:30 روز 18 آذر به مصاف پیروز دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و استرالیا می‌رود. آمریکا هم که با غلبه بر ایران به‌عنوان تیم دوم گروه B به جمع 16 تیم پایانی جام راه یافته بود، از ادامه رقابت در جام بیست‌ودوم بازماند.

ویتون سامپایو برزیلی داور این مسابقه، تئون کوپمینرز و فرنکی دیونگ از هلند را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

منبع : منبع