- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، هاجیمه موریاسو در پی شکست یک بر صفر امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل کاستاریکا در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، گفت: دقایق زیادی از این ب...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، هاجیمه موریاسو در پی شکست یک بر صفر امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل کاستاریکا در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، گفت: دقایق زیادی از این بازی بدون گل دنبال شد و ما در گلزنی ناکام بودیم. کاستاریکا بازی را خوب شروع نکرد و امیدوار بودم که ما همان‌طور که در بیشتر دقایق بازی خوب بودیم، در دقایق پایانی هم بازی را کنترل کنیم . به غیر از گلی که در این بازی دریافت کردیم، ما به خواسته‌مان که همان کنترل بازی بود، رسیدیم. ما همه کار کردیم و تنها گلزنی را کم داشتیم و تنها در این مورد به هدف‌مان نرسیدیم.

جام جهانی قطر| فیلم خلاصه بازی ژاپن - کاستاریکا

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن که حالا تیمش در بازی پایانی باید با اسپانیا مصاف کند، دیداری که در صعود به مرحله حذفی بسیار تأثیرگذار خواهد بود، اظهار داشت: ما در بازی پایانی اجازه نخواهیم داد که اسپانیا با تمام توانش بازی کند و در مقابل با تمام توان به دنبال پیروزی خواهیم بود. از هوادارانی که در این بازی روی سکوها بودند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و عذرخواهی می‌کنم که در این بازی به نتیجه مطلوب‌مان دست پیدا نکردیم. ما حالا خودمان را برای بازی با اسپانیا آماده خواهیم کرد و امیدوارم در نهایت هواداران از نتیجه‌ آن بازی خوشحال باشند.

ژاپن در حال حاضر با سه امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه E جام جهانی 2022 قطر و پشت‌سر اسپانیای سه امتیازی است که امشب قرار است به مصاف آلمان برود.

انتهای پیام/

منبع : منبع