- اخبار ورزشی - شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، بعد از عقد قرارداد همکاری با فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظرم از میان پیشنهاداتی که داشتم، عقد قرارداد با فولاد در این مقط...
- اخبار ورزشی -

شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، بعد از عقد قرارداد همکاری با فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظرم از میان پیشنهاداتی که داشتم، عقد قرارداد با فولاد در این مقطع انتخاب خوبی بود. قبل از عقد قراردادم با علیرضا منصوریان صحبت کردم. قطعاً حضور و صحبت‌های ایشان تأثیر زیادی در انتخاب تیم جدیدم داشت. شناختی که از او داشتم و کارهای روحی و روانی که در جایگاه مربی انجام می‌دهد برای بازیکنان و عملکرد تیم مؤثر است.

جفرسون باهیا؛ خرید جدید فولاد/ مدافعی دیگر از مس شاگرد منصوریان شد

وی در ادامه افزود: در سال‌های همکاری‌ام با مس رفسنجان، خاطرات خوبی از این تیم و مردم شهر رفسنجان دارم. به همین دلیل از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم. از این به بعد در خدمت مردم خوب خوزستان هستم. می‌دانم آنها فوتبال را به خوبی درک می‌کنند و چقدر علاقه‌مند به تیم فولاد هستند. تمام تلاشم را می‌کنم که هواداران از عملکردم راضی باشند.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد پیشنهاداتی که داشت، تصریح کرد: از محمد ربیعی و ساکت الهامی که لطف داشتند و با بنده تماس گرفتند و پیشنهاد همکاری دادند، باید قدردانی کنم، اما دنبال این بودم که چالش جدیدی تجربه کنم، بنابراین فولاد را انتخاب کردم.

انتهای پیام/

منبع : منبع