- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، مارکو آسنسیو که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، اخبار ضد و نقیضی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است. بر اساس گزارش نش...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، مارکو آسنسیو که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، اخبار ضد و نقیضی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ آسنسیو در آستانه تمدید قراردادش با رئال مادرید است، قراردادی که او را تا سال 2027 یا 2028 متعهد خواهد کرد.

رسانه اسپانیایی «رلوو» هم با انتشار گزارشی مدعی شد؛ آسنسیوی 27 ساله پیشنهادی با شرایط بهتر از رئال مادرید برای تمدید قراردادش مطرح کرده اما مبلغ دستمزد برای این بال اسپانیایی در اولویت نیست و بیشتر به دنبال این است که نقش مهمتری در تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی داشته باشد.  

در سوی دیگر نشریه اسپانیایی «ال‌دیبیت» چاپ مادرید مدعی شده؛ ژرژ مندز مدیر برنامه‌های مارکو آسنسیو به او توصیه کرده با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش از رئال مادرید جدا شود، چرا که دستمزد پیشنهادی رئالی‌ها همان دستمزد فعلی آسنسیو است و تضمینی برای پررنگ شدن نقش او در تیم وجود ندارد.

لتسیه داور بازی رئال مادرید - چلسی شد

مارکو آسنسیو که در سال 2014 از مایورکا به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 272 بازی از رقابت‌های مختلف برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 57 گل، 30 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

او با رئال مادرید 15 قهرمانی در رقابت‌های مختلف کسب کرده که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع : منبع