- اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان و نیز غیبت تعدادی از بازیکنان، تمرینات تیم فوتبال این باشگاه را در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل کرد.اعضای تیم نفت...
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، مشکلات باشگاه نفت مسجدسلیمان و نیز غیبت تعدادی از بازیکنان، تمرینات تیم فوتبال این باشگاه را در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل کرد.

اعضای تیم نفت تا پیش از هفته چهارم لیگ برتر، 13 درصد از قرارداد خود را دریافت کردند و پس از آن مبلغی به حساب آنها واریز نشده است. همچنین امور روزمره تیم نفت MIS با هزینه‌های شخصی پیش می‌رود.

تداوم مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان و غیبت پزشک

با وجود تداوم این مشکلات، نفتی‌ها از روز گذشته (دوشنبه) تمرینات خود را از سر گرفتند و آماده دیدار با ذوب‌آهن اصفهان می‌شوند. هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه دو روز پیش نشستی با محمدرضا مهاجری داشت و او را برای آغاز تمرینات راضی کرد. سرمربی نفت مسجدسلیمان هم صحبت‌هایی با بازیکنان و مربیان تیمش داشت تا تمرینات نفت مجدداً آغاز شود.

شاگردان مهاجری از ساعت 18:30 روز جمعه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع : منبع