پایگاه خبری فوتبالی- کمتر از 12 ساعت بعد از تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال، خبرهای عجیبی از این باشگاه به گوش می‌رسد.به گزارش فوتبالی، دیشب بود که خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش از بازگشت علی فتح‌ال...

پایگاه خبری فوتبالی- کمتر از 12 ساعت بعد از تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال، خبرهای عجیبی از این باشگاه به گوش می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، دیشب بود که خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش از بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به استقلال خبر داد و او را به عنوان جانشین مصطفی آجورلو معرفی کرد.

راست و دروغ این خبر گردن راوی اما گفته می‌شود از دیشب تماس‌هایی از طرف تیم مدیریتی قبلی باشگاه استقلال با کارمندان این باشگاه گرفته و به آنها اعلام شده که باید قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کنند. قراردادی که تا پایان سال 1401 اعتبار خواهد داشت.

موضوعی که اگر صحت داشته باشد، فتح‌الله‌زاده و همکارانش هنوز نیامده با یک تعهد مالی عجیب روبرو خواهند شد. 

از طرف دیگر این بحث مطرح می‌شود که شاید مدیران جدید استقلال علاقه‌ای به همکاری با برخی کارمندان فعلی این باشگاه نداشته باشند و قراردادهای جدید، می‌تواند کار آنها را سخت کند.

نکته دیگر هم اینکه بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها، ممکن است عقد قراردادهای جدید به این دلیل صورت بگیرد که باشگاه استقلال به برخی افراد بدون داشتن قرارداد، پرداختی داشته و طبیعتا این موضوع، چیزی نیست که نهادهای نظارتی از کنار آن به راحتی عبور کنند

6621

منبع : منبع