صنعت نفت در اولین بازی با تاوارس نتیجه شگفت انگیزی به دست آورد و دو گل به تیم نساجی در استادیوم شهید وطنی زد تا نشان دهد خیال سقوط به دسته پایین تر ندارد. استقلال بعد از دو امتیازی که در بازی دربی از...

صنعت نفت در اولین بازی با تاوارس نتیجه شگفت انگیزی به دست آورد و دو گل به تیم نساجی در استادیوم شهید وطنی زد تا نشان دهد خیال سقوط به دسته پایین تر ندارد.

استقلال بعد از دو امتیازی که در بازی دربی از دست داد، می خواهد با کسب سه امتیاز این دیدار در کورس قهرمانی باقی بماند.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی؛ با جود  اشتباهات سید حسین در دربی باز هم ریکاردو  ساپینتو از این بازیکن در خط دروازه استفاده خواهد کرد. از آنجایی که عارف غلامی هنوز از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده است، زوج محمد حسین مرادمند و سیلوا در این بازی تکرار خواهد شد. در سمت راست خط دفاعی یک بار دیگر صابر حردانی به میدان می آید و در ضلع مخالف هم چاره ای جز بازی جعفر سلمانی نیست. به این خاطر که هنوز ابوالفضل جلالی از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده است.

در جلوی خط دفاعی شاهد بازی روزبه چشمی خواهیم بود و زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور یک خط جلوتر بازی خواهند کرد. آرش رضاوند مصدوم شده است و سعید مهری که در بازی با پرسپولیس به جای مهدی مهدوی پور به میدان آمد خیلی خوب از اجرای وظایفی که به او محول شده بود بر نیامد. در کناره ها محمد محبی و کوین یامگا بازی خواهند کرد و طبیعتا در خط حمله هم ارسلان مطهری به میدان خواهد آمد.

مهدی مهدی پور با یک بازی نیمکت نشینی در دربی بار دیگر به مهره اصلی ریکاردو ساپینتو تبدیل می شود اما مهدی قایدی باید هم چنان از روی نیمکت ذخیره ها شانس خود را برای بازی آزمایش کند.

ترکیب احتمالی استقلال در بازی با صنعت نفت:

سید حسین حسینی، جعفر سلمانی – صالح حردانی – محمد حسین مرادمند – سیلوا – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – زیبر نیک نفس – محمد محبی – کوین یامگا و امیرارسلان مطهری

منبع : منبع