- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، بازی روز گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رم و سامپدوریا با حواشی جالبی همراه بود. این بازی تجدید دیدار استاد و شاگردی قدیمی بود که زمانی در اینتر کنار یکدیگ...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، بازی روز گذشته (یکشنبه) تیم‌های فوتبال رم و سامپدوریا با حواشی جالبی همراه بود. این بازی تجدید دیدار استاد و شاگردی قدیمی بود که زمانی در اینتر کنار یکدیگر برای تحقق هدفی مشترک تلاش می‌کردند؛ ژوزه مورینیو و دژان استانکوویچ. آقای خاص که تیمش این بازی خانگی را 3 بر صفر برد، در ابتدای بازی استقبال گرمی از شاگرد صرب سابق خود انجام داد، بازیکنی که 13 سال قبل به او برای کسب سه‌گانه قهرمانی سری A، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا کمک‌های فراوانی کرد.

افزایش امیدهای رم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان

ابراز محبت مورینیو به سرمربی سامپدوریا اما به خوش و بش ابتدای بازی محدود نشد و او در مقطعی از بازی که اولتراهای رم در قوس جنوبی ورزشگاه المپیکو شعارهایی توهین‌آمیز و نژادپرستانه علیه استانکوویچ سر می‌دادند، جلوی آنها درآمد و به شیوه‌ای تند و با عصبانیت اعتراض خود را نسبت به این حرکت آنها نشان داد. او به محض شنیدن این شعارها از روی نیمکت بلند شد و به سمت هواداران رفت و از آنها خواست که شعار دادن علیه استانکوویچ را متوقف کنند. آنها هم به درخواست سرمربی پرتغالی‌شان پاسخ مثبت دادند و آقای خاص نیز بابت همکاری‌شان از آنها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع : منبع