- اخبار ورزشی - به گزارش پایگاه خبری تاج من، در آغاز هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال تاتنهام در خانه به مصاف برنتفورد رفت و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به میهمان خود باخت.تات...
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری تاج من، در آغاز هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال تاتنهام در خانه به مصاف برنتفورد رفت و این بازی را با نتیجه 3 بر یک به میهمان خود باخت.

تاتنهام اگرچه با گل دقیقه هشتم هری کین پیش افتاد و برنده هم به رختکن رفت اما با ارائه نمایشی ضعیف در نیمه دوم، به حریف اجازه بازگشت به بازی داد و اینگونه شد که برایان امبئومو در دقیقه 50 گل تساوی را برای برنتفورد به ثمر رساند. خود او در دقیقه 62 دومین گل برنتفورد را زد و با گل دقیقه 88 یوان ویسا هم خیال خود را از بابت کسب پیروزی آسوده کرد.

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد در این بازی نیمکت‌نشین بود.

پیروزی منچستریونایتد و توقف چلسی/ تاتنهام با سهمیه لیگ قهرمانان وداع کرد

با این نتیجه تاتنهام 57 امتیازی و در رده هفتم جدول باقی ماند اما هنوز این احتمال هست که تیم سفیدپوش لندن این جایگاه را هم از دست بدهد و دستش از سهمیه لیگ کنفرانس اروپا هم کوتاه شود. سامان قدوس و یارانش هم با این نتیجه 56 امتیازی شدند و در رده نهم قرار گرفتند.

در ادامه بازی‌های امروز هفته سی‌وهفتم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 17:30 به وقت تهران 4 بازی همزمان برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها منچستریونایتد میهمان بورنموث است و لیورپول میزبان استون‌ویلا. از ساعت 20 نیز آرسنال در خانه ناتینگهام فارست به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع : منبع