- اخبار ورزشی - سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، درباره عملکرد نساجی در دو بازی گذشته که منجر به گرفتن دو امتیاز شده است، گفت: ما بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و نمایش ن...
- اخبار ورزشی -

سعید بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تاج من، درباره عملکرد نساجی در دو بازی گذشته که منجر به گرفتن دو امتیاز شده است، گفت: ما بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و نمایش نساجی در بازی اول چنگی به دل نزد، هر چند که فرصت‌های خوبی را از دست دادیم. در بازی دوم برابر مس رفسنجان اما نمایش بهتری داشتیم و می‌توانستیم با زدن دو یا سه گل به رختکن برویم، ولی در نیمه دوم شرایط آب و هوایی رفسنجان باعث شد که بدن‌های‌مان اُفت کند و در نهایت بازی از دست‌مان در بیاید.

وی در مورد بازی بعدی تیمش با گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: ما راهی جز شکست دادن گل‌گهر نداریم و البته می‌دانیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و شرایط خودمان را بهتر کنیم. ما فصل گذشته بد نتیجه گرفتیم و حالا باید به فکر جبران باشیم.

حضور اعضای تیم نساجی در جلسه آموزشی دا‌وری و قوانین لیگ قهرمانان آسیا

 

بیگی راجع به اینکه پست بازی‌اش در این چند سال بارها تغییر کرده است، گفت: من دیگر به این موضوع عادت کرده‌ام و بابت تغییر پست سردرگم نیستم. امسال هم در بازی اول هافبک دفاعی بودم و در بازی دوم به‌عنوان بال چپ و راست بازی کردم. مهم این است که بتوانم به تیم کمک کنم. 

بازیکن تیم فوتبال نساجی در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: خوشبختانه جو خوبی در نساجی وجود دارد و حضور رحمتی آرامش خاصی به تیم ما داده است. من معتقدم حال نساجی خوب است و قطعاً نتایج خوبی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

منبع : منبع