به گزارش پایگاه خبری تاج من، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش برابر سامپدوریا در هفته دوازدهم سری A که باعث صعود اینتر به رده پنجم جدول رقابت‌ها شد، به شبکه اسکای اسپورت ا...

به گزارش پایگاه خبری تاج من، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش برابر سامپدوریا در هفته دوازدهم سری A که باعث صعود اینتر به رده پنجم جدول رقابت‌ها شد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تیم در وضعیت خوبی است، اعتماد به نفس دارد و دارد یکی پس از دیگری پیروزی‌هایی قاطع کسب می‌کند اما ما باید به این روند ادامه دهیم. در لیگ تیمی را نمی‌بینیم که رو به افت باشد اما اکتبر برای ما ماهی بی‌عیب و نقص بود.

اینزاگی افزود: من واقعاً از تماشای بازی تیمم لذت می‌برم. تیم فرم مناسبی دارد و می‌دانیم که می‌خواهیم چه کاری انجام دهیم. من دارم بازیکنانی که مصدوم بودند را به تیم برمی‌گردانم. با این حال هنوز جای خالی بروزوویچ احساس می‌شود. یک مربی زمانی خوشحال است که گزینه‌های زیادی برای انتخاب از میان‌شان داشته باشد.

اینتر هفته آینده با یوونتوس روبه‌رو می‌شود و این در حالیست که 8 امتیاز از ناپولی صدرنشین فاصله دارد. اینزاگی در پاسخ به این سؤال  که آیا تیمش هنوز می‌تواند برای کسب اسکودتو رؤیاپردازی کند، اظهار داشت: از الان تا زمان تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی بازی‌های سختی پیش رو داریم. با این حال ما هنوز در ابتدای فصل هستیم. مرتکب اشتباهاتی شده‌‌ایم و سایر تیم‌ها دارند با تمام سرعت حرکت می‌‌کنند. سه‌شنبه هم باید برابر بایرن مونیخ بازی کنیم و لازم است که آنجا هم عملکردی خوب ارائه کنیم.

منبع : منبع